خانما دیگه از چند هفته به بعد بچه هروقت به دنیا بیاد زنده میمونه؟

۶ پاسخ

دخترعمه من ۶ماهه دنیااومد
ویکماه دستگاه موند باوزن 900الان ماشاله 22سالشه

دختر جاریم هفت ماهه زایمان کرد بچش یه هفته تو دستگاه بود بعد اومدن خونه

برادر زاده من ۲۷ هفته بدنیا اومد ۹۰۰ گرم بود دو ماه تو آن ای سیو بود بعد مرخص شد

فک کنم ۲۸ هفته اگه آمپول فک کنم ریه و اینا زده باشه دقیق نمیدونم

دوست من ۲۸ هفته زایمان کرد زنده موند بچه ولی خب از هفته ۳۵ ب بعد ریسکش کمتره

فک میکنم37هفته

سوال های مرتبط

مامان آرن 
🥺🫀 مامان آرن 🥺🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آهو🩷 مامان آهو🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری