۶ پاسخ

۳۰ هفته

۳۴به بعدحله ولی میره دستگاه
۳۵هفته دبگه دستگاهم نمیره

بستگی به وزن بچه ام داره بچه ای که وزنش خوب باشه احتمال موندنش بیشتر
درسته خودت چاق میشی اما اهمیت نده

۲۸

بوده خانمی که ۲۹ هفته بچش دنیا اومده و بچه یکماهی دستگاه رفته و زنده مونده
میگفت وقتی دنیا اومد گریه کرد و دکتر گفت این نشونه خوبیه
ولی بعد ۳۶ ۳۷ دیگه دنیا بیاد خیالت راحته و شاید اصلا دستگاه هم نره

بستگی به خود بچه داره ، یه بچه ۲۵ هفته رو دیدم تو دستگاه نگه داشتن زنده مونده یه بچه ۳۰ هفته نمونده

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق خانوم🎀 مامان فندق خانوم🎀 ۳ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری