سلام خانوما بچه از چند هفته به بعد ممکنه دنیا بیاد؟

۳ پاسخ

من 37بردخترم دردم گرفت اینم فکرکنم زودبیادچون یباردردداشته باشی بقیه بچه هاتم دردداری

اگه سزارینی باشه دوهفته زود تر بچه رو بدنیا میارن
طبیعی هم ک باشی درد گرفت میری بیمارستان

عزیزم مونده ب شرایطتت

سوال های مرتبط

مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ساره مامان ساره روزهای ابتدایی تولد