۹ پاسخ

33 عزیزم.به این چیزا فکر نکن اول که زود دنیا نمیاد اگه هم بیاد زنده میمونه علم خیلی پیشرفت کرده

26.27 ب بعد شنیدم میمونه

بچه از ۲۷زنده میمونه یعنی ۶ماه تموم بشه

من خودم هفت ماه بدنیا اومدم حالا نمیدونم هفته چندم بودم
اما باید حتما شش. پر بشه

ما آخر نفهمیدیم هندونه خوبه یا نه
تو همین برنامه زده بود خوب نیست
تو گوگل زده خوبه
حالا باز تو همین برنامه زده خوبه😐

37ب نظر من ک تو 8ماه باشی وگرنه بچها میرن دستگاه

اکثرا میگن ۲۸ هفتگی

وااای نگو
دیشب خواب دیدم همین هفته بودم زاییدم
بچه سالم
خودمم یادم نمیومد اصلا دردی از زایمان
بعد پرستار میگفت انقدر راحت زاییدی متوجه نشدی😬😏😭😂
چه خوابی بود وای

۲۶ هفته به بعد من دیدم زنده بودن بچه ها ❤️

سوال های مرتبط

مامان نانا ها🥰😘😍 مامان نانا ها🥰😘😍 ۱ ماهگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد❤️و ایلیا🩵 مامان محمد❤️و ایلیا🩵 ۲ ماهگی
مامان آرن 
🥺🫀 مامان آرن 🥺🫀 روزهای ابتدایی تولد