۳ پاسخ

اصلا به اینچیزا فکر نکن فقط مواظب خودت باش و استراحت کن

خییلی سخته اما بودن بچه هایی که خیلی زود دنیا اومدن و موندن
اما نگهداری ازشون خیلی سخته
دختر بزرگ من ۳۴ هفته دنیا اومد خیلی اذیت شدیم

اره گلم میذارن دستگاه چرا زنده نمونه

سوال های مرتبط

مامان نانا ها🥰😘😍 مامان نانا ها🥰😘😍 ۱ ماهگی
مامان محمد❤️و ایلیا🩵 مامان محمد❤️و ایلیا🩵 ۲ ماهگی