خانوما بچه تو ۳۴ هفته به دنیا بیاد میمونه؟

۹ پاسخ

عزیزم من زایمان قبلم تخت کنارم ۲۵ هفته زایمان کرده بود زنده موند بچش ۴۰ روز بستری بود مرخص کردن
خدابخاد همه چی شدنیه

منم همش میگن شکمت اومده پایین زود میزایی امروز رفتم تو ۳۴ هفته دعا کن برسونیم چون خیلی فشار رو واژنمه

اره عزیزم میره دستگاه احتمالا

اره عزیزم کامله

اره عزیزم خواهرم ۳۳ بچش بدنیا اومد الان ۲سال خورداست ماشالله فضول

بله ولی اگه آمپول ریه نزده باشی میره دستگاه

۲۷ هفته به بعد میمونه

بله عزیزم

اره ان شاالله
چرا حالا

سوال های مرتبط

مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی