خانوما بچه اگه تو ۳۴ هفته یا ۳۵ هفته بدونیا بیاد زنده میمونه؟؟؟

۹ پاسخ

آره چرانمونه اصلابه اینجورچیزافکرنکنین

اره پس چی. کامله دیگه

عزیزم کجا میخوای زایمان کنی؟؟

اره عزیزم چرا نمونه

اره اگ مشکل ریه داشته باشه دستگاه میره نداشته باشه ک هیچی
انشالله ک مشکلی نداره

من ۳۵ هفته و ۳روز سزارین اورژانسی شدم ۲ شب رفت دستگاه

علائم چیزی داری؟

اره ولی میره دستگاه چند روز

آره نهایتا چندروز دستگاه میره

سوال های مرتبط