سلام خانوما اگه بچه تو ۳۵ یا ۳۶ هفته به دنیا بیاد چند مدت میمونه تو دستگاه ؟

۸ پاسخ

وزنش اوکی باشه ریه تشکیل شده باشه مشکلی نیست

نمیره دستگا اگ وزنش خوب باشه

آمپول ریه وقتی گروه خونی پدر یا مادر یکیشون منفی یا مثبت باشه میزنن؟

بستگی داره ب رشد جنین ،ی خانمی میگف بچه ش۳۷ هفته بوده اما چند روز دستگاه بوده.

پسرم 36 هفته بدنیا اومد خداروشکر دستگاه نرفت

اگ ریه تشکیل شده باشه نمیره عزیزم

فک کنم اگه امپول ریه زده باشی ۳۵ هفته یه هفته میمونه
۳۶ باشه شاید نره دستگاه
جوری که دکتر بهم گفت بچه تکمیله تو این تایم ۳۶

وزنش خوب باشه مشکلی بابت ریه نباشه نمیره تو دستگاه

سوال های مرتبط