۵ پاسخ

سلام خوبین خانما من ۳۸ هفته هستم اصلا نمی‌دونم بچه تو چند هفته بدنیا میاد بهم بگید لطفا

نمیره

‌نه نمیره

اکثرا نه .چون قبلش امپول ریه میزنن دیگه مشکلی پیش نمیاد بچه کامله

چرا زود بدنیا بیاد؟

سوال های مرتبط