من دخترم ۳۶ هفته با وزن ۲۳۴۰ طبیعی بدنیا اومد دستگاه هم نرفت بچه کامله دیگه
استرس الکی نگیر فقط کار سنگین نکن رعایت کن توکل کن بخدا
هیچ مشکلی نداره الان بچت کامله کامله
وزنشم تو ۳۳ هفته عالی بوده
حتی اگر دستگاه بره هیچی نمیشه .
استرس نداشته باش تا علائم زایمان زودرس پیدا نکنی
مگر علائمزایمان داری گلم؟
بستگی به بچه داره مشکلی نداشته باشه نه نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.