اگه نی نی ۳۶ هفته به دنیا بیاد دستگاه میره؟

۱۳ پاسخ

من طبق پریودم 36 هفته بودم سونو آخر که دادم گفتن تو 40, هفته ای سزارین کردم
خدا رو شکر بچه دستگاه نرفت

منم استرس دارم زود بدنیا بیاد

یه روز فک‌کنم‌بره

بستگی به وزنش داره دکتر من گفت بچه ۳۶هفته وزنش خوب باشه دستگاه نمیره

دوست من ۳۶هفته زایمان کرد دستگاهم نرفت

منکه الان بستریم بیمارستان از دیشب ۴ تا بچه ۳۶ هفته بدنیا اومدن با اینکه بتا زده بودن و وزنشونم همه بالای ۳ کیلو بودن رفتن دستگاه

بله بانو

اره عزیزم چون هنوز کاملی نیس میگن از ۳۷ هفته بچه تو دستگاه نمیزه که اونم استثنا داره ...وحتی اگه امپول ریه نزدی باشی

به بچه بستگی داره

بستگی به بچه داره

نه عزیزم

نه گلم بچه کامله

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی