برای من ۳ روز رفته بود آمپول ریه ام زده بودم
پسرم ۳۶ هفته با وزن ۲۹۰۰ بدنیا اومد ۵ روز رفت دستگاه البته آمپول ریه نزده بودم من
بعضیا چهل هفته بیان میرن بعضیا سی وپنج نمیرن بستگی به تنفس وبدن خودش داره
من ۳۶ هفته و یک روز زایمان طبیعی کردم چند روز قبلش امپول ریه زده بودم وزن بچمم ۲۳۰۰ بود خداروشکر نرفت دستگاه
عزیز برای اطمینان آمپول بتا بزن
بستگی داره ب بچه ما چنتادنیااومدن تواین هفته هانرفتن شکرخدا
برای من که رفت 🥲🥲
بستگی به وزنش و وضعیت ریه و تنفس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.