اگه نینی ۳۶ هفته دنیا بیاد میره nicu دستگاه بنظرتون؟؟؟؟

۸ پاسخ

برای من ۳ روز رفته بود آمپول ریه ام زده بودم

پسرم ۳۶ هفته با وزن ۲۹۰۰ بدنیا اومد ۵ روز رفت دستگاه البته آمپول ریه نزده بودم من

بعضیا چهل هفته بیان میرن بعضیا سی وپنج نمیرن بستگی به تنفس وبدن خودش داره

من ۳۶ هفته و یک روز زایمان طبیعی کردم چند روز قبلش امپول ریه زده بودم وزن بچمم ۲۳۰۰ بود خداروشکر نرفت دستگاه

عزیز برای اطمینان آمپول بتا بزن

بستگی داره ب بچه ما چنتادنیااومدن تواین هفته هانرفتن شکرخدا

برای من که رفت 🥲🥲

بستگی به وزنش و وضعیت ریه و تنفس داره

سوال های مرتبط