۵ پاسخ

برای زایمان طبیعی هر چه ریزتر بهتر

وزنش خوبه تا زایمانت ۳کیلو خوبه دیگه من ۳۰ هفته که رفتم ۱۴۰۰ بود

من33 هفته ۱۸۰۰بود موقع به دنیا اومد 3300شد نگران نباش

نه عزیزم چرا بره دستگاه

نچ دستگاه نمیره بالای 2600/2700فکر نکنم بره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌸🍭🐥 مامان نورا خانم🌸🍭🐥 ۱۲ ماهگی