۳ پاسخ

عزیزم علائم دارید چیا هست اخه من علائم زایمان دارم

دخترمن34و4روز 2800بود دستگاه نرفت

بستگی داره ب بچه
بچه ی دوستم شد ۳۵بدنیا اومد وزنش۲۱۰۰ بود کامل بود

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۸ ماهگی
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد