۷ پاسخ

نه عزیزم نمیره دستگاه

نه گلم احتمالش کمه به خصوص برای شما که ماشالله وزنش بالاس
این درد ها هم ماه درده
ترشح موکوس خیلیا داشتن دهانه رحمشون‌ باز نمی شد آخرشم سزارین شدن
نگران نباش تا درد شدید نگرفتی و زمین رو گاز نگرفتی وقتش نیس
من خودمم درد دارم فشار دارم ولی دکتر گفت تا شدید نشد نیا
تازه من سرکلاژم

یکی از فامیلا ما بچش یه ماه زودتر دنیا بود ولی دستگاه نرفت و وزنش هم خوب بود
انشالله که اتفاقی نمیوفته نگران نباش

لکه موکوس میاد تا کی وقت داری برای زایمان

خدا کنه

ن همه نوزادا نیاز ندارن من ۳۴ هفته نیشناسم بدنیا اومد دستگاه نرف

سلام فکر نکنم. بعدش اصلا ربطی ب زود اومدن ندارن من چند روز پیش زایشگاه بودم یکی زایمان کرده بود بچه هفته آخر ب دنیا اومده بود تو دستگاه بود مشکلی نداشته باشن که تو دستگاه نمیرن

سوال های مرتبط