بچه تو هفته من به دنیا بیاد زنده میمونه ؟😔

۳۰ پاسخ

هم خودت استرس میگیری هم تو جون مای که می‌خونیم استرس میندازی

آره مطمعنن میزنه دراز بکش 😍😍

اینم بگم دراز میکشم یا رو‌مبل لم میدم خیلی زیاد میشه

همون موقع که دستگاه گذاشت لگد زد العانم دراز کشیدم شروع کرده تقریبا هر نیم ساعت فکر کنم

منم رفتم گفت جاش تنگ شده مشکل نداره بعد صداشو شنیدم آروم شدم دیگه العان حرکاتاش خوب شده خدارو شکر

من رفتم خانه بهداشت برای صدای قلبش همین العان اومدم

دخترم۳۴دنیا اومد الان ده سالشه

از دست این نی نی ها و تکوناشون من دیروز رفتم دکترnst گرفت این بچه مگه تکون می خورد بیست دقیقه ما رو علاف کرده بود آخرشم تکون نخورد دیگه دکتر سونو نوشت، بعد که رسیدم خونه تو شکمم بندری می رقصید😁

از هفته ی 30تا 32 تکون خوردنش متفاوت میشه و شما حس میکنی کمتر شده ولی اون داره جا باز میکنه برای خودش بخاطر همین حرکاتش فرق کرده و کششی تر میشه، واسه ی من اینجوری بود منم تو اون هفته ها نگران بودم، شما نگران نباش اگه میبینی تکون میخوره ولی لگد محگم نمیزنه طبیعیه

مشکلی نیست برای بچه منم دفع پروتئین دارم دکترم گفت احتمال زایمان زودرس هست پسر اولمم 38 هفته دنیا اومد دهانه رحمم هم از چند هفته پیش نرم شده
استرس نگیر توکل به خدا عزیزم

عزيزم هفته ٣٢ هستي جاش تنگ شده ديگه لگد انچنان ندارن بيشتر كش و قوس هست . تازه مگه دكترت بهت احتمال زايمان زود رس داده؟ اگه نه كه مشكلي نيست . پسر اولم كلا بچه كم تكوني بود تنبل بود ٣٨ هفته صحيح و سالم دنيا اومد الانم با اينكه ١٣ سالش هست اون خصلت جنيني داره تنبله😁

دقیقا منم اینطوری 🤕 مثل قبل نیس

آره عزیزم
بعد ۲۸ میمونه...
اما ممکنه این عدم تحرکش بخاطر تغییر الگوی خوابش باشه
من اکثرا بچم ۱ شب تا صبح فعاله،گاهی از شدت حرکاتش بیدارم میکنه
بعدش خوابه
منم کاری ندارم بهش
تو طول روز هم تکون خیلی کمی داره
اما من دیگه الگوی خوابش دستم اومده نمیترسم زیاد

من سه روز بچم تکون نخورد اینقد حرص خوردم رفتم دکتر الکی پول سونو گرفت باز فرستاد تحرکی ۳خوردع ای گرفت کف خوبه باز برو ان اس تی بده رفتم‌. تو نیم ساعت ۵تا لگد کوچولو زد ک‌مورد تایید بود
از فرداش دیگه پدرمو درآورد

نترس عادیع جاشون تنگ شده فقط ضربه میزنن یا هل میدن ک‌تو شاید متوجه نشی
تا وقتی همون یه لگد هم بزنه خوبه
نهایت برو بهداشت صدا قلبش گوش بده

چیز خاصی نیست لگد کم بزنه یا نزنه ی روزایی همینن چرا انرژی منفی میدی ب خودت دنیام بیاد میمونه

پاشو یه صبونه شیرین بخور نگران نباش برو ان اس تی بده ک خیالت راحت شه

ماله من از دیشب تا حالا اینجوری شده احساس میکنم پاهاش پایین شکممه

بگو دو سه روزه برا منم سه روز بود هعی میگفتم هیچی نیس ولی دلم دیگ طاقت نیاورد

منم بستریم

سعی کن نگران نباشی استرس هم نداشته باشی.... فقطهه فقط استراحت کن از خونه بیرون نرو استراحت مطلق باش خوبه خوب میشی منم سر این بارداریم خیلی اذیت شدم از اول ماه هشتم ولی با استراحت و شیاف تا الان به دنیا نیومده خداروشکر

نگران نباش بچت بزرگه دیگه انشالله ک ب موقع زایمان کنی ولی اگه الانم ب دنیا بیاد فقد میره دسگاه

کاره من نیست سوالت استرس وارد می‌کنه متوجه میشی یا نه

منم همینجوری بودم انقدر ک استرس داشتم واقعا لگد های بچه رو حس نمیکردم و به ختم بارداری فکر میکردم
برو ان اس تی اگ خدای نکرده مشکلی باشه میفرستنت سونو که ایشالا نیست
تایم بگیر ببین تا کی لگد نمیزنه اگر دو ساعت شد و کمتر از ۱۰ تا بود برو ان اس تی بده

ارههه بابا ماشالله الان جون گرفته نهایتش میره دستگا حالا چیشده نگران شدی

اره اگه امپول تشکیل ریه بزنی

منم بچم از دیشب لگد نمیزنه منم استرس دارم 😔

بعدم زنده میمونه تشکیل شده تا حدی همه چیش فقط میره دستگاه

چرا الان به دنیا بیاد آخه؟

۳۲ هفته ای خواهر چرا نمونه؟

وای باز از این استرسا 😩😩😩

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی