۸ پاسخ

خدا نکنه ولی سعی میکنن تا ۳۰ برسونن
ولی از ۲۸ هفته دیگه بچه شانس زنده موندنش زیاده

عزیزم اول اینکه انرژی منفی به خودت نده انشاالله به موقع زایمان میکنی
دوم اینکه تا خدا نخواد هیچ برگی از درخت نمیوفته اگر خدا بخواد میمونه

اره میمونه فقط دستگاه میره
علائم زایمان زودرس داری؟

اره ولی میره تو دستگاه یه ماه ۴۰‌روز

من لک بینی قهوه ای داشتم تا برم بیمارستان مردم و زنده شدم دکتر گفت تا ۳۰ برسون چون دوقلویی مراقبت کن

هر چی خدا صلاح بدونه

وایی منم همش ب همین فک میکنم ولی سعی کنیم ب این چیزا فک نکنیم ایشالا ب وقت خودش صحیح و سلامت بچه هامونو بغل کنیم🥰

اینحوری فک نکن
اره اگه خدا بخواد میمونه
دیگه هفت ماه تموم شده تقریبا

سوال های مرتبط

مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری