۱۱ پاسخ

میمونه ولی دستگاه میره

آره میمونه
به دکترت بگو آمپول ریه بزن

اره عزیزم ولی میره دستگاه

توکل به خدا بعضی ها میمونه بعضی ها هم نمیمونه

اره حتی ۲۸ هفته هم دنیا میاد دستگاه میره

من خودم هفت ماهه بدنیا اومدم الان حامله ام خدمت شما اره چرا نمومنه

زنده میمونه اما دستگاه میره

بله عزیزم دستگاه میره

معلوم‌نیست ولی من شنیدم سی هفته به بعد شانس بیشتر . بعضیا دیدم زنده موندن بعضیا نه

اره فکر کنم

برای چی ۳۲ هفته ب دنیا بیاد!

سوال های مرتبط

مامان فندق خانوم🎀 مامان فندق خانوم🎀 ۳ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری