بچه از چن هفته میمونه بدنیا بیاد؟؟

۱۱ پاسخ

بچه اولم 35 اومد کامل بود

بچه از شش ماه میمونه مگه نشنیدی میگن مگه شش ماهه به دنیا اوومدی😂

با مراقبت های ویژه از ۲۵هفته اینا ولی قبل ۳۷کلا نارس محسوب میشه

کلا فکرای منفی انرژی منفی دارن
ب این چیزا فکر نکن اصلا

ان شاءالله سر موقع ب سلامتی بدنیا میاد 🤗

از هفت ماه میمونن ولی میرن تو دستگاه

از ۳۳هفته به بعد دوره خطر رو گذرونده

چرا انقد فکرای الکی میکنی عزیزم...تو ک انقد مهربونی مطمعن باش سر وقتش خدا بچه سالم بهت میده...برا منم خیلی دعا کن بچه هام سالم باشن

فک کنم هفت ماه به بعد

من ۲۵ هفته ام دیدم بمونه همینجا فقط میره تو دستگاه

از ۳۳ هفته به بعد فکر کنم اونم تو NICU میمونه یه مدت
حالا چرا به این چیزا فکر میکنی؟

کلا بهتره تا 38بمونه ریه اش کامل میشه قشنگ رسیده میشه

سوال های مرتبط

مامان نگین و تودلی مامان نگین و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پنبه کوچولو مامان پنبه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی