دیشب یکی از بچه های همینجا ۲۹ هفته زایمان کرده بود و خداروشکر بچش سالم بود فقط رفته بود دستگاه امپول ریه زده بود
اگ آمپول ریه زده باشی از هفته ۲۷
دیشب تو گهواره یه خانمی ۲۸ هفته زایمان کرد بچش رفته دستگاه
خداروشکر سالمه
حالا من بدبخت ۲۷هفته ۳ سانت بودم بم گفتن دنیا بیاد نمیمونه🥲
اگه امپول ریه زده باشین از 26 27 سالمه میره دستگاه فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.