۴ پاسخ

دیشب یکی از بچه های همینجا ۲۹ هفته زایمان کرده بود و خداروشکر بچش سالم بود فقط رفته بود دستگاه امپول ریه زده بود

اگ آمپول ریه زده باشی از هفته ۲۷

دیشب تو گهواره یه خانمی ۲۸ هفته زایمان کرد بچش رفته دستگاه
خداروشکر سالمه
حالا من بدبخت ۲۷هفته ۳ سانت بودم بم گفتن دنیا بیاد نمیمونه🥲

اگه امپول ریه زده باشین از 26 27 سالمه میره دستگاه فقط

سوال های مرتبط

مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی
مامان نگین و تودلی مامان نگین و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی