از ۲۸به بعد
چرا انقد استرس داری و خودتو اذیت میکنی شل بگیر و مراقبت کن انشاالله هیچی نمیشه ولی وقتی همش استرس داری بدتره حالت و بد میشه اوضاع… هرچی خدا بخواد میشه تو فقط اروم باش و به خودت برس
۳۰ به بالا اوکیه
منم میترسیدمممم خیلی حالا خداروشکر ۲۹ رو ک رد کردم دیگه راحتم .. ایشالا دیگه دنیاهم بیان با دستگاه نگه میدارنشون
بهداشت به من گفت از ۲۴ به بعد میمونه
منم دقیقاااا همینجورم
به این چیزها فکر نکن دختر خوب انشالا ک بسلامتی بغلش میگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.