خانوما ازهفته ۲۸ بچه بدنیا بیاد زنده میمونه

۹ پاسخ

چرا بهش فکر میکنی زنده موندن بچه تو این هفته ها با خداست تازه اکثرا مشکل دار میشن ایشالا که هیچ بچه ای انقد زود نیاد

امپول ریه زده باشه تو دستگاه کمتر میمونه ولی اره میمونه البته ب خاست خدا فقط

هرچی خدا بخواد همون میشع.افکار منفی از خودتون دور کنین.یکی 28هفته میمونه یکی 9ماه هم نمی‌مونه .و برعکس.همه چی دست خدان

اره مبمونه

از ۲۸ هفته میذارن توی دستگاه‌

چرا چیشده مگ

بستگی به شرایط بچه داره

ووووی خدا استرس جدید به آدم میدن،آخه چرا؟؟؟

😑😑😑چرا چیشده مگه

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پارسا💙آوین💗 مامان پارسا💙آوین💗 هفته چهلم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری