خانوما بچه ۳۱هفته بدنیا بیاد زنده میمونه

۵ پاسخ

ب اینا فکر نکن منم هی فکر میکردم‌هنوز ۳۹ هفته ۵ روزمه نزاییدم😭

برو دکتر با آمپول کنترل میکنن تا برسی به هفته 36یا 37

سنو برو اول اگه چیزی بود بعد برو آن اس تی

اره ولی هم تو خیلی عذاب میکشی هم خودش ضعیف میشه

اره.

سوال های مرتبط

مامان پارسا💙آوین💗 مامان پارسا💙آوین💗 هفته چهلم بارداری
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری