۸ پاسخ

دکترم‌میگفت ۱۲سال پیش بدون هیچ امکاناتی یه مریضش۲۶هفته زایمان کرده بچش ۴۵۰گرم
دکتر اطفال گفته احیا نمیخاد بزارینش یجای سرد تا تموم‌کنه زنده نمیمونه
میگفت میزاشتمش روی استیلای سرد تخت بیمارستان هی گریه میکرده دلش طاقت نیورده گذاشتنش دستگاه ساده
پدر مادرشم‌گفتن نمیخایمش زنده نمیمونه و رفتن
بچه دوماه توی دستگاه بوده و زنده مونده میخاستن بدنش بهزیستی پدرمادرش گفتن خودمون میخایمش والان خداروشکر فکر کنم کلاس هفتمه
اگه خدا بخادزنده میمونه حتی اگه هفته پایین باشه

معمولا میگن از ۳۴ هفته ب بعد ریه ها آمادگی تنفس بیرون از شکم رو دارن اما خدا بخواد هفته های پایین ترم زنده موندن یا برعکس دیدم ۳۹ هفته هم دستگاه رفته کلا بستگی ب شرایط بچه داره ب این چیزا فک نکن عزیزم

هرچی هفتش بالاتر باشه بهتره
از ۲۸ امکانش هست بمونه

خدا بخوادفقط از 6ماهگی هم زنده مونده

بچه 25 هفته هم دیدم 600 گرم بودن دوقلو بودن تو دستگاه گذاشته بودن الان ماشاالله بزرگ شدن

۲۷هفته هم زنده مونده

از ۲۸ هفته

۳۲هفته

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی