۳۵ پاسخ

۲۶ هفته دیدم مونده ۲۸ دیدم فوت شده بستگی به اوضاع بچه داره

30 هفته دیدم

خودم ۲۸و۲۹و۳۰فوت شدن ولی عروسمون ۲۷هفته زنده موندالانم دوسالشه مهم خواست واراده ی خداس

من دختر خواهرم ۳۲هفته بدنیا اومد الان ۴سالشه
رف دستگاه ولی

بستگي به مقاومت بدن بچه داره من بارداري اولم ٢قلويي بود و ٣١ هفته كيسه ابم تركيد و زايمان كردم قل اولم ١/٨٩٠ بود ولي بعد ١٠ روز تودستگاه بودن نتونست طاقت بياره و فوت كرد
ولي قل دومم بااينكه وزنش كمتر بود ١/٥٦٥ بود بعد ٤ هفته تو دستگاه بودن كاملا حالش اوكي شد و الان دوسالودوماهشه دخترم بااينكه ريزه ميزه تربود ولي خدا اينجوري خاست برامون البته من امپول ريه هم زده بودم

30هفته
۱۵روز دستگاه بود بچه اقواممون

من ۷ ماهه به اندازه ی ۷۰۰ گرم دیدم ک ب دنیا اومده ولی ۱ ماه گذاشتنش داخل دستگاه و الانم فوووق العاده باهوشه

فامیل شوهر ی دختر بدنیا اوردن گفتن دندون داره مادر شوهرم میگفت بچه سرخوره البته چرت وپرت قدیمی هاست 😑

دوستم ۶ماهه زایمان کرد بچه خوبه خداروشکر

من بابام هفت ماهه به دنیا اومده

دختر عمو دوقلو پسر ۲۹هفته بدنیا امدن الان ماشاالله ۶سالشونه

اگر خدا بخاد هروقت دنبا بیاد میمونه

بچه دوستم شیش ماهه بدنیا اومد یکماه تو دستگاه بود الانم دوسالشه😅
بچه دخترعمم همینجور سه ماه زود دنیا اومد اندازه کف دست بود اونم الان چهارسالشه

معمولا از 30 هفته امنه، ولی من همینجا گهواره دوستم 25هفته زایید بچش چند ماه دستگاه بود الان ماشالا 2سالشه

هفته رو نمیدونم ولی شیش ماهگی و هفت ماهگی دیدم مونده ولی با دستگاه
هشت ماهگی نمیمونن نمیدونم چرا خطرناک ترین ماه بارداری ام میگن هشت ماهگیه

دختر جاریم 6 ماهگی به دنیا اومده الان 8 سالشه

اگ خدا بخواد هرموقع به دنیا بیاد زنده میمونه

بچه خالم ۶ ماه و ۵ روز به دنیا اومد الان ۱۲ سالشه اما مشکل ریه داره ریه هاش کوچیک هستن باید تا سن ۱۸ سالگی صبر کنه تا ریه هاش کامل شن مثل بچه ۵ ساله بشن الان هر یه هفته تو بیمارستان بستری هست دو سه روز به خاطر مشکل تنفسی اما خوب زنده موند اما درد سر داره خیلی از ماه ۷ به بعد میشه دیگه اما درد سر های خودشو هم داره ....

دختر اول خودم ۳۳ هفته

دختر عمه ی من ۲۶ هفته با وزن یک کیلو اومد و الان ۱۵ سالشه

من پسرخاله شوهرم الان ۸ماهشه تو۳۲هفته بدنیااومد۱۸۰۰بود،خداروشکر الان سالمه

باید خدا بخواد دیگه عزیزم
من ۲۸ هفته دیدم زنده مونده الانم کلاس هشتمه و ۳۲ هفته هم دیدم که داخل دستگاه بوده ولی دوام نیاورده
به دلت بد راه نده❤️

عزیزم بچه شش ماهه هم گاهی میمونه تحت مراقبت ولی میزارن تو دستگاه مدت های طولانی

اینقدر پیشرفت کردن دیگ‌تو دستگاهم برن حکم شکم مادروداره ولی خب شرایط سخت و بدی

من سه شنبه زایمان دارم و تا الان 4بار بستری شدم بخاطر انقباض
و بغل تختبم 32هفته بود بچش ابسنت بود وزنش 1600 ک 12روز بچه بستری بود الانم خداروشکر مرخص شده🥲

من خالم بچش تو 32هفته بدنیا اومد الانم ماشاالله 3سالش

من تو کلاس آمادگی زایمان که میرفتم ی خانومه بچش28 هفته به دنیا اومده بود زنده هم مونده بود الانم بچه دوم باردار بود

۳۰ هفته رو دیدم

خانما جاریم بچش دنیا اومده دندون دارع فک پایینش چرا اینحوره😐😐🫠

من بچه ابجیم ۳۱ هفته دنیا اومد یک هفته تو دستگاه بود
الان ۱۹ ماهشه
خیلی هم باهوشه و رشدش هم عالیه

من تو اینستا دیدم ۲۸ هفته و چند روز

پسر خود من ۳۷ هفته دنیا آمد طبیعی. با وزن ۳۴۰۰

من جاری خودم بچش ۳۱ هفته به دنیا اومد ۱ماه تو دستگاه بود الان دوسالشه

من یکی رو شیش ماهه دیدم. الانم خودش. دوتا بچه داره.
دختر هست.
بجز اون هشت ماهه پسر عموم ولی قلبش. اینا رو عمل کردن.
بد ۳۴ /۳۵ بچه میمونه. بنظرم احتمالش بالاس

میگن بالای ۳۷ هفته و ۲ کیلو باشه

سوال های مرتبط

مامان فندق خانوم🎀 مامان فندق خانوم🎀 ۳ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱ ماهگی