۵ پاسخ

وقتی ماه 8 کامل به سر شه و بری توی 9 ماه دیگه اوکی هست. بعد از 34 هفته و 2 روز وارد ماه 9 میشیم

اگ خطر زایمان زودرس باشه که آمپول ریه میزنن که نی نی ب دنیا بیاد مشکلی نداشته باشه و سالم میمونه
اگ یهو خودش زودتر ب دنیا بیا از 33 هفته اینجاها میره دستگاه و زنده میمونه بازم
همه چیز بستگی ب رشد جنین داره ک تو اون هفته چقد رشد کرده باشه

من دکترم بچه ۲۷ هفته دنیا آورده کاملا هم سالم مونده عکسشم زده به دیوار اتاق

۳۶هفتت کامل بشه

۳۵ به بعد خدای نکرده زودم دنیا بیاد میزارن دستگاه

سوال های مرتبط

مامان 🌱🌼 هلسا و گلسا 🌼🌱 مامان 🌱🌼 هلسا و گلسا 🌼🌱 ۳ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی