خانما از چن هفتگی باید منتظر نی نی باشم 🥲

۴ پاسخ

۳۷ هفته بچه کامله دگ

چی بگم خواهر ما که ۴۱ داریم در میکنیم شما از ۳۸ منتظر باش

سلام

از 37 هفته منتظر انقباضات طبیعی باید باشی

سزلرین ک 38هفته چند روز برمیدارن
طبیعی از 38هفته میگن درد میگیره
باید حواست باشه ولی تا 40هم میکشه

سوال های مرتبط

مامان آیماه💕 مامان آیماه💕 ۱۳ ماهگی
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی