۷ پاسخ

باید منتظر باشی هنوز
من ۴۰ هفتگی زایمان کردم با آمپول فشار

من الانم منتظرم

بیخیال باش خودش میاد

از همین هفته ما ببعد دیگه فک کنم خیلی باید منتظر بود 😂

بستگی داره شانسیه یکی ۳۶هفته زایمان می‌کنه یکی ۴۰با امپول فشار

منتظر نباش من انقد منتظر موندم الان می‌خوام بیاد نمیاد😂

از حالا منتظر باش

سوال های مرتبط

مامان آراز👼🧿✨️ مامان آراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان دنیز🩷 مامان دنیز🩷 روزهای ابتدایی تولد