گر نگهدار من آنست که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
عزیزم اسنپ بگیر برو دکتر اگر انقباض باشه جلوش میگرن یا زنگ بزن شوهرت مرخصی بگیره زود بیاد چیزی مهم تر از اون بچه نیست الان .و اینکه ما بهت بگیم میمونه دروغ گفتیم بگیم نمیمونه هم دروغ گفتیم چون همچی ب شرایط خودت و بچه بستگی داره ولی برو بیمارستان اونا برات حلش میکنن نترس
اصلا بهش فک نکن من قبل بارداری سقط داشتم از اولش هی فک میکردم قراره اینم بیوفته ولی خداروشکر هیچی نشده تاحالا اونی که داده خودشم نگهش میداره
عزیزم حتما برو بیمارستان یه ان اس تی بدن که اگه خدایی نکرده انقباض باشه سریع امپول و دارو بدن بهت .. به چیزای منفی هم فک نکن
برو بیمارستان گلم
خدابخواداره
منم از صبح ک بیدار شدم بچهام سفت شدم نزدیک بیکینیم درد شدید داشتم دوتا قرص خوردم دراز ک میکشم انگار قولنچ دارم کمرم فک میکنم الان میشکنه
اره به احتمال زیاد
اره گلم ولی دستگاه میره احتمالا
بله فداتشم اصلا به این چیزا فک نکن مشکلت چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.