۷ پاسخ

پسر من ۲۸ هفته دنیا اومده الان ۸ سالشه

اینم پیجش

تصویر

بعد سرچ اینو انتخاب کنید

تصویر

من ۲۶ هفته پاره شد کیسه ابم بیمارستان بستری شدم فعلا با دارو و سروم نگهم داشتن تا ۳۲ هفته ام بشه

باید بره سرویس
خودتو خوب خشک کنه
شرتشو عوض کنه
بعد چند قدم بره و ۲ ۳ تا سرفه محکم بزنه
اگه شرتش خیس شد نشتی کیسه آبه...
( البته تو ویدئوش توضیح داده که اگه این خیسی چطوری باشه نشتی کیسه آبه و چطور باشه نیست)
اینو قبلا تو پیج ماما فاطمه آبادی دیدم
اونجا کامل توضیح داده
تو پستای پایینشه
برو نگاه کن پیدا کن ، بعد پستو براش بفرست

نشتی تو سونو مشخص میشه
ولی اگه دیدی لباس زیرت همش خیسه نوار بهداشتی بذار سرفه کن ببین میاد یا نه
اگه از کیسه آبت باشه جذب نوار میشه، نوار بهداشتی جمع میشه

سلام عزیزم آب مثل ادرار بدون رنگ و بو بدون قطعی پد بزار سرفه کن اگه نچسبید به پد شک کن میتونی هم بزی زایشگاه تست نشتی کیسه آب بدی و اینکه حتما بررسی کن انشاالله اگه هم باشه آمپول ریه میزنند میمونه توکلت بخدا باشه دقتت بالا ببر

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا💙آوین💗 مامان پارسا💙آوین💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی