خیر ۳۴ هفته زایمان کردم نرفت
مال دوسته من رفت البته آمپول ریه نزده بود
بسته به شرایط بچه داره نمیشه با قطعیت گفت، من نوزاد ۳۴ هفته دیدم دستگاه نرفته، ۴۰ هفته دنیا اومده دیدم که دستگاه رفته
اره
تا قبل ۳۶ هفته میره دستگاه
نه نمیره آمپول ریه باید بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.