۵ پاسخ

خیر ۳۴ هفته زایمان کردم نرفت

مال دوسته من رفت البته آمپول ریه نزده بود

بسته به شرایط بچه داره نمیشه با قطعیت گفت، من نوزاد ۳۴ هفته دیدم دستگاه نرفته، ۴۰ هفته دنیا اومده دیدم که دستگاه رفته

اره
تا قبل ۳۶ هفته میره دستگاه

نه نمیره آمپول ریه باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا مامان بردیا ۸ ماهگی