۱۵ پاسخ

نه عمرا

نه دگ چهدخبره

نه بابا

نه گلم از 36 هفته به بعد دیگه دستگاه نمیره

ن عزیزم اتفاقن38هفته سزارین میشن خانما

فکر نکنم

نه موقشه

نه من که ۳۸ هفته به دنیا اومد نرفت دستگاه

دیگ بخای نخای باید بزاریی از 38 هفته 😐😐😐

ن دیگه از 37 وقتشع

من پسرم 38هفته 2 روز به دنیا اومد

سلام نه ۳۸ هفته به بعد وقت زایمان هست.
پسر من ۳۸ هفته و یک روز بدنیا اومد.

نه گلم من ۳۷ هفته ۱ رور زایمان گردم

ن اصلا

نه دیگ وقتشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاشاوآرشا مامان کیاشاوآرشا هفته بیست‌وپنجم بارداری