۵ پاسخ

آمپول زده بودم ۳۵و۶روز دنیا اومد

نه عزیزم دستگاه نرفت

ببین عزیزم اول به تنفس و ریه اش بستگی داره دوم به وزنش و توانش

دستگاه رفتن ربطی به اینکه چند هفته بدنیا بیاد نداره.
خیلی عوامل وجود داره واسه اینکه بچه ایی بره دستگاه

من ۳۶ هفتگی زایمان کردم دستگاه نرفت

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان کیاشاوآرشا مامان کیاشاوآرشا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نلا🎀👼🏻 مامان نلا🎀👼🏻 ۶ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی