ممکنه بره ممکنه نره بستگی داره
بنظرم که نمیره خدای نکرده مشکلی نداشته باشه نمیره مشکل دار بشن میبرن دیدین بچه هفت ماهه نرفته نه نه ماه
۳۷ تموم بشه دیگه حیالت راجت.اگر میترسی مثل من این یه هفته را مطلق استراحت کن
دختر من ۳۶ و ۱ روز رفت دستگاه
نه گلم
من ۳۷ تمام بودم دو شب دستگاه رفت دخترم
من ۳۶ هفته و۳ روز زایمان کردم بچم پنج روز رفت دستگاه...خواهر بستگی به بچه داره نمیشه قطعی گفت
بستگی داره عزیزم زن داداشم 35هفته زایمان کرد بچه ریز هم بود اما خداروشکر همه چی اوکی بود نرفت دستگاه
بستگی به شرایط بچه هم داره بعد تولد
خاهر دوستم زایمان کرده بود سی هفته گفت بچشم دستگاه نرفته
من بچم ۳۷ هفته میخاس دنیا بیاد دکتر گفت میرع دستگاه باید صبر کنیم تا ۳۸ برسی
نه ۳۴ به بعد نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.