۳۶ هفته و۳روزم اگر بدنیا بیاد بچه دستگاه میره؟؟زایمانمم طبیعی

۲ پاسخ

دختر من بدون امپول ریه ۳۶ هفته و ۴ روز بدنیا اومد و دستگاه نرف

اگر امپول ریه رو زده باشی وزن بچه هم اوکی باشه نمیره پسر من ۳۵ دنیا اومد نرفت

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان نلا🎀👼🏻 مامان نلا🎀👼🏻 ۶ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان کیاشاوآرشا مامان کیاشاوآرشا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد