مامانا بچه ام بدنیا بیاد تو این هفته میره تو دستگاه؟

۷ پاسخ

نه..کامله

اینایی که دستگاه نرفتن فکر کنم همه امپول ریه زدن

عزیزم من ۳۶هفته ۴روز زایمان کردم نرفت داخل دستگاه

من ۳۹هفته زایمان کردم پسرم رفته توی دستگاه

نه مال من که نرفت

بستگی به نوزاد داره من ۳۵ هفته دیدم نرفته دستگاه ۳۷ هفته ک کامل تره دیدم رفته دستگاه بستگی ب نوزاد داره

عزیزم ۳۵ هفته و چند روزی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد