۱۱ پاسخ

۳۷ هفته کامله ، مگه اینکه بجه خودش یه کم و کاستی داشته باشه وگرنه اگه رشد عادی بوده دیگه از ۳۷ به بعد نارس نیس و کامله

ن عزیزم

ن من دیشب اینستا دیدم، 35 هفته ی بچه دنیا اومده بود، بدون دستگاه بود.

بستگی داره

من پسرم ۳۸هفته به دنیا اومد ولی بخاطر ضعیف بودن ریه اش بستریش کردن ۲۷۵۰هم بود

نه دیگ واس چی بره دستگاه اکثر سزارین ها ۳۸ هفتس

نه بابا، سزارین ۳۸هفته انجام میدن اصن دستگاه نمیره

پسرم ۳۷هفته دنیا امد دستگاه هم نرفت

بستگی ب رشدش داره یکی 40هفته میاد رشدشم کمه میره دستگاه یکی 38بدنیا میاد همه چی تکمیله نمیره دستگاه

اره عزیزم کامل دیگه ۳۷سزارین انجام میدن

ن عزیز بچه چه دختر چه پسر از 37 هفته رسیدس

مگه ربطی ب پسر دختر داره

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد