میگم دخترا اگه 33هفته بچه بدنیا بیات می‌ره دستگاه یان بعد چقدر میمونه

۴ پاسخ

حالا چرا به این چیزا فکر می‌کنی انشالله به وقتش بیاد به سلامتی

اره ب احتمال خیلی زیاد میره دستگاه

بستگی به وزن و جون بچه داره،دستگاه ک میره ولی زمانش ب شرایط خود بچه داره

اره حتما میره دستگاه یا ان ای سیو از یک هفته ممکنه بمونه تا ۱۰،۲۰ روز

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری