ن من فیکس 37 هفته زایمان کردم دستگاه نرف
پسر من ۳۷ و ۳ روز دنیا اومد نرفت دستگاه
نه جان منم هفته بعد زایمان سزارین سوم دارم دقیقا همون روز 37 هفته کامل میشم.پرسیدم دستگاه میره یا نه دکتر گفت نه
دخترم ۳۶هفته دنیا اومد شش روز دستگاه بود
همه چی بستگی به ریه بچه داره که کامل شده یانه اگه کامل شده و راه تنفسش خوب باشه دستگاه نمیره
نه دیگه رسیده بچه
نه من ۳۵هفته به دنیا اومد دستگاه نرفت
ن برای من ۳۷هفته ۴روز متولد شد دستگاهم نرفت
نه فکرنکنم
کم پیش میاد بره دستگاه
ن بابا از ۳۵دیکه دستگاه نمیرن
ن عزیزم فک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.