بستگی به شرایط نوزاد دارع عزیزم ۴۰ هفته هم بوده ک رفته دستگاه کاری به هفته نداره فقط شرایط اون لحظه نوزاد
پسر من ۳۶هفته دنیا اومد دستگاه نرفت
آمپول ریه هم نزده بودم
ب منم احتمال زایمان زودرس رس دادن و آمپول ریه هم زدن
حالا انشالاه که امید ب خدا ب موقع ب دنیا بیاد
استرس دارم
اصلا ربطی نداره بستگی به شرایط بچه داره گلم
پسرمن 37دنیا اومد دستگاه نرفتم البته من 28هفته آمپول ریه زده بودم
عزیزم اصلا نمیشه گف بستگی به نوزاد داره خواهر من ۳۵و ۶روزش بود زایمان کرد خداروشکر بچش صحیح و سالم دستگاه هم نرفت
نه عزیزم نمیره البته کاملا بستگی به شرایط وزن نوزاد داره من ۳۵ هفته بچع اولم دنیا اومد وزنش خوب بود نرف دستگاه
آمپول ریه بزنی نمیره
۳۷ هفته کامل نمیره ولی ۳۶ هفته میره
میره عزیزم احتمالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.