مامانای خوشگل
بچه چند هفته بدنیا بیاد دیگه دستگاه نمیره؟

۶ پاسخ

شنیدم ۳۷ اوکیه

میگن 37 هفته ب بعد
اگر 34-35 هم بدنیا بیاد و قبلشم امپول ریه زده باشی، وزنش اوکی باشه نهایت دو سه روز نگه میدارن دستگاه

بستگی به بچه داره من حتی دیدم 37 هم بچه چن روز رفته دستگاه ولی 35 هم دیدم نرفته دستگاه

عمه ی من 39 هفته به دنیا آورد رفت دستگاه یکی میگف بستگی به بچه داره چون دوسته من 34هفته به دنیا آورد نرفت دستگاه

بستگی به بچه داره هم وزن هم ریه

۳۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۶ ماهگی