شنیدم ۳۷ اوکیه
میگن 37 هفته ب بعد
اگر 34-35 هم بدنیا بیاد و قبلشم امپول ریه زده باشی، وزنش اوکی باشه نهایت دو سه روز نگه میدارن دستگاه
بستگی به بچه داره من حتی دیدم 37 هم بچه چن روز رفته دستگاه ولی 35 هم دیدم نرفته دستگاه
عمه ی من 39 هفته به دنیا آورد رفت دستگاه یکی میگف بستگی به بچه داره چون دوسته من 34هفته به دنیا آورد نرفت دستگاه
بستگی به بچه داره هم وزن هم ریه
۳۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.