۷ پاسخ

بمن گفتن ۳۸ و ۵ روز کامل میشه ریه

۳۷ کامله دیگخ

من ۳۷ هفته یه روز دنیا اومد نرفت دستگاه

۳۶هفته ب بعد دیگه نارس حساب نمیشه

برا همه يكسان نيست يكي ميبني 32هفته كامل دستگاه نميره يكي 38يا39 هفته ميره دستگاه

به من گفت الان اوکی سی هفته ویک روززایمانمه سزارین

۳۷،۳۸،۳۹،۴۰

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی