۱۵ پاسخ

بستگی به بچه داره خب فرق میکنه شرایط، برا من ۳۷هفته و ۶ روز اومد نرفت دستگاه، دختر دوستم ۳۸ هفته و ۴ روز بود رفت دستگاه

۳۶ هفته به‌بعد‌معمولا‌دیگ نمیره دستگاه

عزیزم شما سزارین اختیاری ؟بیمارستان قائم یا ارتا؟میپرسم ببخشیدا برا اطلاعات خودم میپرسم بیمه تکمیلی داری؟ اگه داری دکتر برات علت سزارین مینویسه تا بیمه استفاده کنی یا ازاد میشه؟

بستگی به بچه داره اگه وزنش خوب باشه مشکلی نداشته باشه دستگاه نمیره

۳۶ به بالا

سزارین خووت انتخاب کردی یا دکتر

بستگی داره از۳۵هفته اگه شرایط بچه خوب باشه دستگاه نمیره

بستگی ب شرایط بچه داره
ی سریا ۳۳ دستگا نمیرن. ی سریا ۳۸ دستگا میرن
من خودم ۳۵ . ۴ روز هفته زایمان کردم خداروشکر دستگاه نرفت پسرم.
چون امپول ریه زده بودم وزنشم خوب بود

من ۳۵ هفته ۲ روز زایمان کردم بچم دستگاه نرفت خداروشکر زود هم مرخص کردن بستگی داره ب نوزاد

من ۳۷ هفته زایمان کردم دستگاه نرفت

۳۶ هفته به بعد معمولا نمیره

از ۳۶هفته به بعد

والا من ۳۸ هفته و یک روز زایمان کردم یک هفته دستگاه رفت به این چیزا نیست عزیزم

۳۶هفته و ۴روز

دیگه الان زایمان کنی دستگاه نمیره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بیبی🤭 مامان بیبی🤭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی