خانما بگه از چند هفته ب دنیا بیاد دستگاه نمیره ؟مخصوصا دوقلو؟؟

۳ پاسخ

من ی بار رفتم زایشگاه گفت تا قبل اینکه ۳۷ هفته پر بشه بچه نارس حساب میشه و احتمال زیاد بره دستگاه

۳۶هفته نمیره دیگه
البته من توگهواره ۳۴ هفته هم دیدم ک نرفته دستگاه
یوقتام ۴۰هفته هم تنفسش خوب نیست

از ۳۶هفته دیگه بعضی۳۵هفته هم دستگاه نرفته

سوال های مرتبط

مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان بیبی🤭 مامان بیبی🤭 هفته سی‌وهشتم بارداری