۵ پاسخ

بستگی داره دیگ ولی معمولا ۳۷ ببعد

بچه من ۳۵ و ۶ روز بود دستگاه نرفت

بستگی داره36هفته بوده دنیا اومده نرفته دستگاه40بوده اومده رفته

من تو ۳۶هفته بچه ی اولم بدنیا اومد خداروشکر یروز هم‌تو دستگاه نبردنش چون سالم بود وهمون موقع شیر هم‌خورد با وزن یه کیلو وهشتصد ونود گرم

37 کامل

سوال های مرتبط

مامان بیبی🤭 مامان بیبی🤭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی