سلام عزیزم خوبی یسوال گلم شما ماشین لباسشویی اتومات برای نی نی خریدی راضی هستی؟؟و ادرس دقیق میدی کجای شیراز خریدی؟
دختر من 37 یه شب بود حدودا هفت هشت ساعتی
۳۶هفته دیگه کامله
یه وقتا میبینی کامله ولی وزن بالا یا کم میره دستگاه
میگن ۳۶ به بعد
بچه از ۳۷ هفته کامله
ولی اینکه بستری بشه بستگی به تنفسش داره
یه موقع میبینی بچه وزنش بالاست، هفتهاش هم کامله ولی چون خوب نفس نمیکشه یا شیر رو تحمل نمیکنه و بالا میاره باید بستری بشه
دستگاه ربطی به هفته نداره یکی ۳۵ ۳۶ زایمان میکنه نمیره دستگاه یکی ۳۹ زایمان میکنه میره دستگاه
۳۶ احتمالش هست بچه بره دستگاه ولی کمه
۳۷ دیگه اوکیه
۳۶به بعد
۳۶ به بعد
ولی معمولا ۳۵ هم میمونه ۳۴ هم داشتیم ما تو فامیل که همون روز زایمان طبیعی میکنه و بچه مرخص میشه
ولی پزشکا میگن ۳۶ به بعد کامله
از ۳۷
بستگی به وزن نی نی داره ولی در کل از ۳۷ هفته بچه کامله
۳۶-۳۷
فک کنم از 35 و 36
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.