اگر شرایط ریه اش خوب باشه دستگاه نمیره..یه خانم پرستاری میاد خونه برام سرم میزنه بچه اش توی ۳۳ هفته به دنیا اومده و میگه دستگاه نرفت اما خیلی ریز بود و به سختی بهش شیر و میدادم تا جون بگیره...میگه نمیتونست بمکه قدرتش و نداشت با سرنگ سیرش میکردم...همه چیز دست خداست. چی بگم
دخترم 32اومد 15روز دستگاه موند به خاطر زردیش
۳۷ هفته
۳۷ دگ اوکیه
میگن ۳۶ هفته
بستگی داره اگ وزنش خوب باشه زردیش کم باشه داخل دستگاه نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.