سلام خانما بچه چند هفته به دنیا بیاد داخل دستگاه نمیره

۶ پاسخ

اگر شرایط ریه اش خوب باشه دستگاه نمیره..یه خانم پرستاری میاد خونه برام سرم میزنه بچه اش توی ۳۳ هفته به دنیا اومده و میگه دستگاه نرفت اما خیلی ریز بود و به سختی بهش شیر و میدادم تا جون بگیره...میگه نمیتونست بمکه قدرتش و نداشت با سرنگ سیرش میکردم...همه چیز دست خداست. چی بگم

دخترم 32اومد 15روز دستگاه موند به خاطر زردیش

۳۷ هفته

۳۷ دگ اوکیه

میگن ۳۶ هفته

بستگی داره اگ وزنش خوب باشه زردیش کم باشه داخل دستگاه نمیره

سوال های مرتبط

مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی