۶ پاسخ

اگه وزن بچت خوب باشه دستگاه نمیره
یه نفر ۳۵هفته زایمان کرده بود وزن بچش هم خوب بود دستگاه نرفت

در اصل بستگی ب بدن بچه داره
بچه دوست من ۳۵دنیا اومد دستگاه نرفت دکتر هی میگفت دنیا بیاد میره دستگاه ولی خداروشکر وضعیتش اکی بود
ولی اصولا ۳۷ دیگه نیاز نداره

۳۶رد کرد دیگه دستگاه نمیره اگه زردی نداشته باشه

بستگی به وزن داره

من زنداداشم تو ۳۴هفته بچش به دنیا اومد نرفت دستگاه الانم ۱۰روزشه

۳۷هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۶ ماهگی
مامان بیبی🤭 مامان بیبی🤭 هفته سی‌وهفتم بارداری