نه عزیزم نمیره من دخترم ۳۵ هفته به دنیاامده چون امپول ریه زده بودم نرفت دستگاه
بچه بعد ۳۵ هفته کامله دیگه
امپول ریه ام محض اطمینان میزنن که خدای نکرده مشکلی پیش نیاد
نه فکر نکنم دختر جاری من ۳۶ هفته دنیا اومد
دستگاه هم نرفت
دختر من ۳۵ هفته و ۶ روز دنیا اومد نه آمپول زدن بودم و نه دستگاه رفت خداشکر
نزده باشیم نمیره خیالت راحت
نه عزیزم نمیره
پسر منم ۳۷ هفته دنیاد اومد
نه دیگه فداتشم استرس نگیر بد ب دلت راه نده باشه
هیچی نمیشه دستگاه نمیره سالم سالم ب دنیا میاد بغلش میکنی❤️🥺
نه عزیزم نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.