۹ پاسخ

نه عزیزم اصلا نگران‌نباش

بعضیا آره.بعضیا هم نه

نه نمیره

ن عزیزم

نه من شبی ان اس تی بودم دکترم گفت ۳۶ هفته کامل بشو طوری نیس هر وقت بیاد ..امپول ریه هم نزدم

من ۳۶هفته زایمان کردم همه چی اوکی بود

دختر من اول ٣٦ هفته دنيا اومد دستگاه نرفت

فک نکنم عزیزم چرا گفتن 36هفته بدنیا میاد؟؟

نه دختر من ۳۵ هفته بود دکتر گفت آمپول بتا نیاز نیست براش

سوال های مرتبط

مامان دخترم💕تو دلیم🩵 مامان دخترم💕تو دلیم🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی